Annonce


Annonce

Annonce

Spotify lurer som ny hovedsponsor i Barca

Nyheder - 22. januar 2022




Måske vil der fra næste sæson stå Spotify på alle Barcas trøjer. Det er i hvert fald en mulighed, nævner adskillige spanske kilder, da Spotify angiveligt skulle have gået i kontakt med Barca om at blive klubbens hovedsponsor når den nuværende aftale med Rakuten udløber.

Som bekendt har Barca japanske Rakuten på trøjerne i dag, men den aftale udløber til sommer og selvom der er snak om en mulig forlængelse, så lader det til at det ikke kommer til at ske. I den forbindelse har Barca åbnet døren for potentielle interesserede sponsorer, der kunne tænke sig deres navn på klubbens trøjer.



Spotify er udmærket klar over, at Barca er verdens største klub på de sociale medier, hvor klubben har flere følgere end samtlige konkurrenter. Derudover kæmper Barca for at vende tilbage til den absolutte top i europæisk fodbold og øjnene er rettet mod klubben selvom man i dag ikke får de gode resultater hjem.

Med en masse øjne rettet mod Barca og en masse følgere på de sociale kanaler vil Spotify kunne få stor gavn af at gå i samarbejde med Barca, da musikstreamingtjenesten potentielt set ville kunne tilføje endnu flere kunder til deres netværk, som i forvejen er utrolig stort og ikke mindst populær.

Spotify har også lagt i snak med Arsenal tidligere uden at det blev til nogen aftale. Endnu er der ikke nogen priser på bordet i form af, hvad Barca kan tjene, men som hovedsponsor er det blandt de mere lukrative aftaler hvorfor Barca går stille med dørene og gerne vil lukke den rigtige aftale.



Sådan ville Spotify se ud på trøjen i denne sæson
Husk at følg BarcaBold.dk for flere Barca-nyheder


Spotify lurer som ny hovedsponsor i Barca

© Getty Images


Seneste nyt fra BarcaBold.dk

BarcaBold.dk

Dine Barca-nyheder gjort simpelt

BarcaBold.dk

Dine Barca-nyheder gjort simpelt





Ugens mest læste

Seneste nyheder