Annonce


Annonce

Annonce

Rakuten og Spotify: Sammenligning af aftalerne

Nyheder - 8. februar 2022




Det varer ikke længe før at FC Barcelona kan annoncere deres nye store samarbejde med Spotify, som ventes at løbe i tre år. Forinden har Rakuten præget Barcas trøjer og samtidig smidt gode penge afsted til Catalonien, men snart indtager Spotify - og her er pengene flere.

Spotify får dog også mere ud af aftalen end Rakuten gjorde og vi tager herunder et kig på, hvordan de to aftaler adskiller sig fra hinanden. Næsten 285 millioner kroner adskiller sig årligt fra aftalerne og det er til Barcas store fordel. Det indbringer nemlig næsten 900 millioner kroner mere end Rakuten-aftalen.



Rakuten
- 410 millioner kroner pr. sæson
- Kun 225 millioner kr. i sæsonen 2021/222 pga. Covid-19
- Hovedsponsor på mændenes fodboldtrøjer

Spotify
- 700 millioner kroner pr. sæson
- Aftalen løber i tre sæsoner
- Hovedsponsor på mændenes og kvindernes fodboldtrøjer
- Sponsor på træningstøjet
- Titel-rettigheder til Camp Nou Husk at følg BarcaBold.dk for flere Barca-nyheder


Rakuten og Spotify: Sammenligning af aftalerne

© Getty Images


Seneste nyt fra BarcaBold.dk

BarcaBold.dk

Dine Barca-nyheder gjort simpelt

BarcaBold.dk

Dine Barca-nyheder gjort simpelt





Ugens mest læste

Seneste nyheder