Annonce


Annonce

Annonce

Officielt: Barca indgår stor aftale med Spotify

Nyheder - 15. marts 2022




Så er det på plads. Efter mange og lange forhandlinger mellem FC Barcelona og musikstreamingtjenesten Spotify, kan de to parter nu offentliggøre, at der er enighed omkring en aftale. Det har længe været undervejs, men er endelig bekræftet.

Spotify vil dukke op på forsiden af både mændenes og kvindernes fodboldtrøjer og træningstrøjer. Og for første gang nogensinde vil Spotify ligeledes - og som forventet - sidde på titelrettighederne til Camp Nou således at stadionnavnet nu hedder Spotify Camp Nou.

Spotify bliver nu hovedsponsor i FC Barcelona for de kommende fire sæsoner. Selve navnet af Camp Nou ændres først rent officielt fra juli 2022.



- Vi er utrolig stolte over at kunne annoncere dette partnerskab med en verdenskendt organisation som Spotify. Aftalen vil sikre, at vi kan fortsætte med at bringe klubben tættere på fansene og få dem til at føle sig endnu mere som en del af Barca-familien igennem unikke oplevelser, hvor vi kombinerer fodbold og underholdning, udtaler Joan Laporta i forbindelse med aftalen.

Værd at bemærke er, at Barca som ventet ikke skriver noget om, hvad klubben tjener på aftalen. Men i Spanien tales der om 280-300 millioner euro hvilket svarer til mellem 2 og 2,2 milliarder kroner over hele perioden.

Officielt: Barca indgår stor aftale med Spotify Husk at følg BarcaBold.dk for flere Barca-nyheder


Officielt: Barca indgår stor aftale med Spotify

© Getty Images


Seneste nyt fra BarcaBold.dk

BarcaBold.dk

Dine Barca-nyheder gjort simpelt

BarcaBold.dk

Dine Barca-nyheder gjort simpelt





Ugens mest læste

Seneste nyheder