For nyligt kunne FC Barcelona bekræfte, at klubben havde indgået et samarbejde med Spotify og det skulle naturligvis igennem medlemmerne, som skulle stemme for eller imod aftalen. Her var der aldrig tvivl om udfaldet: Langt størstedelen stemte for aftalen og dermed er det endegyldigt, at Spotifys og FC Barcelonas samarbejde kan starte.
Hele 89 procent af stemmerne var for aftalen og dermed bliver Spotify fra næste sæson klubbens officielle hovedsponsor. Det betyder, at Spotify dukker op på mændenes og kvindernes spilletrøjer for de kommende fire sæsoner. Derudover vil Spotify også få printet deres navn på træningsgearet i tre sæsoner.
At have et navn påtrykt på spilletrøjen er ikke noget nyt, men som noget helt specielt indebærer aftalen også at Spotify får titel-rettigheder til Camp Nous navn hvilket betyder, at navnet rent officielt ændres til Spotify Camp Nou. Det træder i kraft fra juli 2022 og fortsætter desuden ind i perioden, hvor Camp Nou bliver moderniseret som en del af Espai Barca-projektet.